E-poe kasutustingimused

1. Üldsätted

Käesolevad Ottensten Eesti e-poe müügitingimused (edaspidi: tingimused) kehtivad internetiaadressil www.ottensten.ee asuval ostukeskkonnast (edaspidi: e-pood) ostmisel.

Tingimused kehtivad õigussuhetele, mis tekivad kliendi (edaspidi: klient) ja e-poe omaniku Ottensten Eesti OÜ (edaspidi: müüja) vahel seoses e-poest toodete ostmisega.

Käesolevatele tingimustele lisaks reguleerivad e-poes toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

Müüja andmed: Ottensten Eesti OÜ (registrikood 10448167), asukohaga Riia 130 B/2-2, Tartu, Eesti 50411, tel. 7300950, e-mail: web@ottensten.ee

Müüjal on õigus ühepoolselt muuta e-poe kasutustingimusi ja hindu. Müüja annab muudatustest teada www.ottensten.ee. Kui klient esitas tellimuse enne muudatuste jõustumist, rakendatakse tehingule tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.

2. Hinnad

Kõik e-poe toodete hinnad sisaldavad 20%-list käibemaksu ning on esitatud eurodes.

E-poe toodete hinnad, allahindlused, pakkumised ja kampaaniad võivad erineda müüja jaekaupluse hindadest, allahindlustest, pakkumistest ja kampaaniatest.

3. Tooted

E-poe tooted on reeglina olemas laos või müüja jaekaupluses. Toodete saadavust ei tagata, kuna laoseis võib tehniliste probleemide tõttu erineda tegelikkusest.

Kui kliendi tellitud toode müüjal puudub, teavitatakse klienti sellest esimesel võimalusel.

Tasutud tellimuse kogu ostusumma tagastatakse esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul.

4. Tellimuse esitamine

Tellimusi saab esitada e-poes registreeritud kasutajana sisse logides või anonüümse kliendina.

Klient valib välja e-poest soovitud tooted ning lisab ostukorvi.

Klient kontrollib ostukorvi õigsust, seejärel kinnitab ostukorvi.

Klient sisestab nõutud andmed, valib sobiva kättesaamis viisi ja nõustub kasutustingimustega.

Klient tasub tellimuse eest maksekeskonnas.

Pärast tellimuse eest tasumist tuleb kliendil vajutada “Tagasi kaupmehe juurde”.

Tellimuse ja makse kättesaamise kohta saadab müüja kliendile e-kirjaga kinnituse ja arve.

5. Makseviisid

Tellimuse eest saab turvaliselt tasuda Eesti pangalinkide abil (Swedbank, SEB, Luminor, Danske, LHV, Coop ja Pocopay).

Makse toimub väljaspool e-poodi teenusepakkuja Maksekeskus AS turvalises maksekeskonnas.

Müüjal puudub ligipääs kliendi pangaandmetele ja krediitkaardi andmetele.

Maksmine toimub eurodes.

6. Kauba tarne ja kättesaamine

Kliendil on võimalik tellimuse kohaletoimetamiseks valida Venipak kullerteenus või tulla kaubale ise järgi: Riia 130 B/2-2, Tartu, Eesti 50411 asuvasse kauplusesse.

Kullerteenuse hind on 4,20 €.

7. Tellimuse tagastamine ja ümbervahetamine

Kliendil on õigus tellimusest 14 kalendripäeva jooksul põhjust avaldamata taganeda ning tellitud toode või tooted ümber vahetada või tagastada.

14-päevane tagastusõigus kehtib ainult e-poest ostetud kaubale ning ei laiene kaupluses sooritatud ostudele.

Toodete tagastamiseks ja/või vahetamiseks tuleb müüjale esitada taganemisavaldus 14 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamise hetkest. Täidetud taganemisavaldus tuleb saata koos tagastatud tootega müüjale.

Taganemisvormi leiab siit.

Klient on kohustatud avama toote pakendi ettevaatlikult, seda kahjustamata. Kui pakendit ei ole võimalik avada seda rikkumata, ei ole originaalpakendis toote tagastamine nõutav.

Kliendil on õigus tootega tutvuda viisil, nagu see on lubatud tavapärases kaupluses ning klient vastutab tootega tutvumisel toote väärtuse vähenemise eest, kui ta on toodet kasutanud eeltoodust muul viisil.

Kaupadele, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada (niiskuskindlas pakendis liimipulgad) 14-päevane taganemisõigus ei kehti.

Juhul, kui klient on tehingust taganenud, tagastab müüja kliendile ostusumma koos kohaletoimetamise tasuga esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul taganemisavalduse jõudmisest müüjale. Tagasimakse tehakse samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

8. Kliendi isikuandmete töötlemine

Klient annab e-poes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda kliendi isikuandmeid (Ees- ja perekonnanimi, telefoni number, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-posti aadress).

Müüja ei edasta kliendi isikuandmeid kolmandatele isikutele, väljaarvatud makseteenust osutavale Maksekeskus AS-ile ja tarneteenust pakkuvale ettevõttele.

Müüja säilitab kliendi kohta ostude sooritamise käigus kliendi poolt sisestatud kontaktandmed ja info sooritatud ostude kohta. Seda infot käsitletakse konfidentsiaalsena ja töödeldakse kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega.

Müüja võib kasutada kliendi isikuandmeid otsepostitusteks üksnes juhul, kui klient on selle jaoks andnud oma nõusoleku.

Andmeside kliendi ja pankade ning kaardimaksete vahel on krüpteeritud, mis tagab kliendi isikuandmete ja pangaandmete turvalisuse. Makse teostamine toimub väljas pool e-poe keskkonda ning e-poel puudub ligipääs kliendi pangaandmetele ja krediitkaardi andmetele.

9. Pretensioonide esitamine ja vastutus

Müüja vastutab ostetud tootel ilmneva mittevastavuse eest 2 aasta jooksul alates toote kliendile üleandmisest. Tarbijale toote müümise korral eeldatakse, et 6 kuu jooksul kauba kliendile üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas asja üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus asja või puuduse olemusega. Klient kohustub müüjat teavitama kauba mittevastavusest hiljemalt 2 kuu jooksul selle avastamisest ehk esitama pretensiooni.

Kliendil on soovitatav esitada pretensioon web@ottensten.ee. Pretensiooni märkida kontaktandmed, probleemi täpne kirjeldus, pretensiooni esitamise kuupäev ning lisada ostu tõendav dokument.

Müüja ei vastuta tellitud toote mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest.

Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, sealhulgas kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida müüjal ei olnud võimalik mõjutada.

Müüja ja kliendi vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitseametisse (Rahukohtu 2 Tallinn 10130, http://www.tarbijakaitseamet.ee) ja tarbijavaidluste komisjoni (Rahukohtu 2 Tallinn 10130, http://www.komisjon.ee) vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks või Harju Maakohtusse. Lisaks on kõikidele klientidele avatud e-kauplejatega tekkinud kaebuste lahendamiseks Euroopa Liidu elektrooniline keskkond ODR-platvorm (Online Dispute Resolution ehk veebipõhine vaidluste lahendamine) aadressil http://ec.europa.eu/odr .